Get your own at ohmyspace.com
Free Image Hosting @ Photobucket.com!

Wednesday 29 February 2012

SIAPAKAH AKU..

assalamualaikum....salam perkenalan untuk semua...disini aku ingin mengenalkan diri aku...mengapa aku memilih nama sebagai sang pencuri mimpi..ia bagi aku nama itu terlalu indah untuk aku tatapi..dan nama ini terlalu special untuk aku sebab nama ini telah diberikan oleh seorang insan Allah yang terlalu aku sayang...lagi satu nama itu pun mudah diingati kan...ok..actually aku nk kenalkan diri aku..aku bukan lah seorang seniman,aku bukan lah seorang karyawa dan aku bukan lah seorang yang selalu berkarya...tetapi aku mulai minat dengan semua ini kerana bagi aku menulis ini adalah perkara yang mampu memuaskan kita kan...x percaya nanti cuba korang try start menulis...mesti korang akan rasa puas bila korang berjaya menulis sesuat perkara yang indah..contohnya cuba korang tulis pasal diri korang ke..pasal apa2 je la..lepas tu korang baca balik...mesti disetiap apa yang kita tulis tu pasti ada kepuasan untuk kita...ok kat sini aku nk share dengan korang tentang aku...aku ni seorang yang cool la kot...aku suka berkawan dengan sapa2 janji orang tu ikhlas berkawan dengan aku..dan satu je pantang aku bila berkawan ni..aku tak suka kalau kawan2 burukkan kawan2 lain..sebab setiap manusia telah diciptakan sebaik mungkin oleh Allah kan..so buat apa kita nk burukkan org lain kan..kalo org tu ada buat silap sekalipun biarlah Allah yang hukum dia kan...Ok aku ni bab yang paling aku cerewet bila nk keluar jalan2..aku tak suka sgt kalo keluar jalan2 ni..kalo aku keluar pun just g beli apa yang patut lepas tu aku balik..sebab aku suka ddk kat umh melayan fb ke apa ke..sebenarnya malas nk keluar umh..sbb bila cuti baik ddk umh kan...letih nk jalan2 ni..hehehehe..perkara yang ak paling suka ..aku suka sgt melayari internet..terutama sekali layan fb..sebab kat situ ada perkara yg terlalu special utk aku...yg tu x leh share la eaaa..sorryy..;)...hobi aku pulak..aku suka sgt main bolasepak...tapi aku tak minat tgk bola dlm tv tu..sebab mcm boring je kan..tapi team yg aku paling minat dah tentu la manchester united..sbb aku suka cara diorg main simple football kan..so peminat- peminat team lain jgn marah eaaa..glooryyy..glooorryyy man united..;D..so niat aku untuk hadir disini adalah untuk berkongsi cerita tentang rasa,tentang dunia,tentang perasaan dan macam2 la..aku harap korang semua dapat terima segalanya dengan rasa terbuka eaa..so apa2 pun andai nanti kalo aku ada tersalah kata ke apa ke aku minta maaf awal2 ni tau...so tu je la cerita yg aku boleh aku kongsikan...sekian...